Search results

  1. Best Gun Laws in The Nation

    Someone once claimed that if you took out the 'colored folks' and suicides out of the equation in US gun crime and gun death stats, our per capita numbers would be more comparable to Luxembourg. Free boat rides back to Africa for the 13%? Leave the guns in the buy back amnesty drop bins pls.
  2. Beretta 92 preban mags

    They look the same as postban mags. Caught carrying 'preban' mags in a 92, getting cuffed. It's not like Glock with U notches and low marked caliber numbers or Sig with a zipper back.
  3. Protestors gather in Akron after police finally release footage of Jayland Walker shooting: Black DoorDash driver, 25, who cops say opened fire on

    Hahaha here we go again NES. Black guy gets shot by cops.. hmm must have been asking for it. Same handle on stormfront?
  4. Massachusetts Reciprocity

    Cause it would be great to finally be able to carry while visiting NYC or carry hollow points while traveling thru NJ.
  5. Massachusetts Reciprocity

    Why didn't we get national reciprocity when Trump was in office and Republicans had all three branches of government in the bag?
  6. NJ Drops ‘Justifiable Need’ Requirement for Concealed Carry Following SCOTUS 2A Ruling

    How come hollow points in NJ are too dangerous for civilians to possess but not in any other state?
  7. Supreme Court - NYSRPA v. Bruen - Megathread

    What does this mean for MA and the current process where even if you pass a criminal background check squeaky clean, you have to submit character references and interview with a police chief or captain as he eyes you up and down and asks "so... why do you want a gun?"
  8. Supreme Court - NYSRPA v. Bruen - Megathread

    Does this mean NYC people can finally get shall issue pistol permits? don't need to lick the sphincter of their local politicians and police captains
  9. Supreme Court - NYSRPA v. Bruen - Megathread

    By this time next year, watch as our supreme court will now be 19 members and growing.
  10. As a mass resident, can I buy ammo in Rhode Island?

    no you need a BLUE KAHHHHHD
  11. giggle switch: just a curious ?

    Homeboy pass me his sideways Glock not gonna do me any good dis nigga shoots lefty, why I am G4Y4HK [and FNH] lol.
  12. giggle switch: just a curious ?

    That's cause they don't have the proper sight picture. Once you put these on tho, watch out.
  13. giggle switch: just a curious ?

    Why train mozambique drills when you can just let the recoil do the job?
  14. Biden proposes 9mm ban again

    Dirty Harry said a .44 mag can blow a man's head clean off though.
  15. Lake City ammo plant allegedly to stop sales of excess M855 to civilian market

    I mean if you're gonna pay couple bucks per shot, why shoot 5.56? Much more fun cartridges to be had with that kind of cost.
  16. Lake City ammo plant allegedly to stop sales of excess M855 to civilian market

    Oh. My LGS told me it's considered armor piercing and only LEO and mil can have it lol.
  17. Lake City ammo plant allegedly to stop sales of excess M855 to civilian market

    Yes, similar characteristics as 5.45 7N6, right? We can't get those anymore...
  18. Lake City ammo plant allegedly to stop sales of excess M855 to civilian market

    M855a1 is already impossible to get on the civilian market.
  19. Massachusetts Mandatory One Year in Jail Law

    Breh you necroed a thread from back when 8 cents bought you a bitcoin.
Top Bottom