Search:

Type: Posts; User: ColdDayInHell

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Mind as well be his small penis in his hands.......

    Mind as well be his small penis in his hands....

    Hate these DB's.
  2. Replies
    23,607
    Views
    4,802,854

    Well. I'm dead. ...

    Well. I'm dead.


    https://www.youtube.com/watch?v=4o-VplYrqBs

    http://images.sodahead.com/polls/003947891/4355374631_sad_i_know_that_feel_bro_l_877_9359_xla rge.jpeg
  3. Replies
    27
    Views
    937

    Yep, that cry. Just like when we see war pics...

    Yep, that cry.

    Just like when we see war pics with everything in decay.


    https://www.youtube.com/watch?v=ee925OTFBCA
  4. Replies
    17
    Views
    621

    Shit I almost spit all over my desk.

    Shit I almost spit all over my desk.
  5. This.

    This.
  6. Replies
    29
    Views
    1,354

    What gun?

    What gun?
  7. Obviously not NESers. LOL

    Obviously not NESers. LOL
  8. Replies
    23,607
    Views
    4,802,854

    Arguably the best comedy/drama out there, this...

    Arguably the best comedy/drama out there, this part always makes me laugh. And when Ira cries at lunch I get allergies...


    https://www.youtube.com/watch?v=k4X42D5Gg7o

    Pulled over, **** me...
  9. Replies
    26
    Views
    907

    https://www.youtube.com/watch?v=-O8kRTVkjEI

    https://www.youtube.com/watch?v=-O8kRTVkjEI
  10. https://31.media.tumblr.com/543a5e687799e292644345...

    https://31.media.tumblr.com/543a5e687799e292644345271b32b438/tumblr_inline_mq5qnlSoyn1qz4rgp.gif
  11. Don't worry. Norton shit all over him. ...

    Don't worry. Norton shit all over him.


    https://www.youtube.com/watch?v=mvKgj_EjUDw

    - - - Updated - - -

    But some points I agree with JV. He's just retarded.
  12. Replies
    5
    Views
    256

    Still lame. PM9. XDs in 9mm if you're...

    Still lame.


    PM9. XDs in 9mm if you're looking for 9. SR9c if double stack, PPS if you have a good trigger. HK VP9 once it's out.

    The LC9 should be nuked IMO. And I love Ruger, especially...
  13. No shit. Who carries ARs from the mag [rofl] I...

    No shit. Who carries ARs from the mag [rofl]

    I guess I never tried it.. shit.



    LOL. Enjoy your sleep. Comfortably.

    HKdrummer +1
  14. Replies
    28
    Views
    425

    https://www.youtube.com/watch?v=0YhGtiprLvk

    https://www.youtube.com/watch?v=0YhGtiprLvk
  15. Replies
    23,607
    Views
    4,802,854

    Funny Picture and Video of the Day MEGATHREAD!!!

    Winner

    [rofl]

    Sorry...

    winnnnahhhh!
  16. P226 is pretty damn big. Even my G19 is large,...

    P226 is pretty damn big.

    Even my G19 is large, I mean I can carry it easily and I do... but I'd get a G26 if my wallet was unlimited. Get her a single stack. XDs in 45acp, PM9, Sig P938.
  17. Replies
    21
    Views
    621

    Must have weighed a ****ton.

    Must have weighed a ****ton.
  18. Replies
    14
    Views
    416

    Stores gas in its wheels= awesome Goes 30mph....

    Stores gas in its wheels= awesome

    Goes 30mph. LOL

    Can go where other bikes can't=awesome

    Why don't you just get an ATV is why I can't understand Rokons...
  19. Replies
    14
    Views
    416

    http://www.rokon.com/ Like that but lighter?...

    http://www.rokon.com/


    Like that but lighter?

    - - - Updated - - -

    SICK

    http://mikeshouts.com/taurus-2x2-terrain-motorcycle/
  20. Replies
    32
    Views
    756

    https://www.youtube.com/watch?v=6_PLnInsh7E

    https://www.youtube.com/watch?v=6_PLnInsh7E
  21. Replies
    84
    Views
    1,865

    I also hate B&B pickles and raisins. Give me sour...

    I also hate B&B pickles and raisins. Give me sour pickles on my sandwiches or GTFO. I actually just bought a huge jar of pickles at BJs the other day [laugh]

    Me: holy shit, that jar of pickles is...
  22. I Have Dredd and the new Robocop but haven't...

    I Have Dredd and the new Robocop but haven't watched them yet. And as much as I hate religion, The Book of Eli was awesome. The Road sucked d*ck though.
  23. Replies
    23,607
    Views
    4,802,854

    http://www.vidble.com/kwhZdwuHSf.gif Boris'...

    http://www.vidble.com/kwhZdwuHSf.gif


    Boris' crow?

    http://i.imgur.com/y4PN6Zj.gif

    **** yo filming

    http://i.imgur.com/lRtTC3m.gif
  24. Replies
    21
    Views
    621

    http://www.theatlantic.com/static/infocus/wwi/wwit...

    http://www.theatlantic.com/static/infocus/wwi/wwitech/w_02.jpg

    JFC, didn't know they had armored trains... wow.
  25. Same here. Love the original but I'm young so I...

    Same here. Love the original but I'm young so I grew up with Thunderdome. That movie was the ****ing bomb. Two men enter. One man leaves.

    And of course.

    ...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4